Mijoz huquqi va majburiyatlari!

Buyurtmachilarning huquq va majburiyatlari:

  

  • Buyurtmachining arizasi asosida Bajaruvchiga sertifikatlashtirish va akkreditatsiya doirasiga muvofiq xizmatlarni taqdim etish uchun javobgarlikni o‘z zimmasiga oladi.
  • Sinov o‘tkazish uchun buyurtmachi bajaruvchiga ariza berilgan kundan boshlab 3 (ish) kuni ichida meʼyoriy-texnik va boshqa zarur hujjatlarni (Organ qarori, namunani tanlash va identifikatsiya qilish dalolatnomasi, sinov dasturi, yozma so‘rovnoma) taqdim yetishga majburdir. Zarur bo‘lsa bajaruvchining vakillariga mahsulot namunalarini tanlash uchun bojxona yoki boshqa omborga kirishni taʼminlanadi.
  • Buyurtmachi laboratoriya tomonidan aktga (https://akkred.uz/) va yoki ushbu laboratoriyalarning usullaridan foydalangan holda boshqa laboratoriyalar tomonidan sinov o‘tkazishga (https://akkred.uz/) muvofiq sinov usullaridan foydalanishga rozilik beradi.
  • Bajaruvchi Buyurtmachiga yoki uning vakiliga maʼlum bir mijoz uchun bajarilgan laboratoriya faoliyatini nazorat qilish uchun laboratoriyaning tegishli hududlariga kirishni taʼminlashi mumkin. Agar Buyurtmachi laboratoriya tekshiruvlarida qatnashmoqchi bo‘lsa, laboratoriya rahbariyatini kamida 3 (uch) ish kunidan oldin xabardor qilishi kerak.
  • Qaror qabul qilish qoidasi ish boshlanishidan oldin Buyurtmachi yoki ularning vakillari bilan kelishiladi. Laboratoriya sinovlarini o‘tkazishda va keyinchalik maʼlum bir talabga muvofiqlik/nomuvofiqlikni eʼlon qilishda laboratoriya himoya chizig‘i qoidasini qo‘llaydi.
  • Burtmachi doimo sertifikatlashtirish talablarini bajaradi, shu jumladan sertifikatlashtirish organi tomonidan unga yetkazilgan tegishli o‘zgarishlarni amalga oshiradi;
  • Uzluksiz ishlab chiqarishni sertifikatlashtirish mavjud bo‘lganda, sertifikatlashtirilgan mahsulot doimo ushbu mahsulotga doir talablarga muvofiq bo‘ladi;

  • Buyurtmachi:
    • baholashni va inspeksiya nazoratini (agar talab qilinsa) o‘tkazish, shu jumladan ko‘rib chiqish uchun hujjatlar va yozuvlarni, hamda tegishli jihoz, joylashgan yer, hudud, xodimlar va buyurtmachining subpudratchilaridan foydalana olishni taqdim qilish;    
    • shikoyatlarni ko‘rib chiqish;
  • Buyurtmachi sertifikatlashtirish sohasiga binoan sertifikatlashtirishga daʼvolarini taqdim qiladi;
  • Sertifikatlashtirish to‘xtatilgan, bekor qilingan yoki tugatilgandan keyin buyurtmachi sertifikatlashtirishga biror-bir havolasi bo‘lgan barcha reklama materiallaridan foydalanishni tugatadi, va sertifikatlashtirish sxemasi talab qiladigan choralarni (masalan, sertifikatlashtirish to‘g‘risidagi hujjatlarni qaytarish) va boshqa har qanday zarur choralarni ko‘radi; 
  • Sertifikatlashtirish to‘xtatilgan, bekor qilingan yoki tugatilgandan keyin buyurtmachi sertifikatlashtirishga biror-bir havolasi bo‘lgan barcha reklama materiallaridan foydalanishni tugatadi, va sertifikatlashtirish sxemasi talab qiladigan choralarni (masalan, sertifikatlashtirish to‘g‘risidagi hujjatlarni qaytarish) va boshqa har qanday zarur choralarni ko‘radi;  
  • Buyurtmachi boshqa shaxslarga taqdim qiladigan sertifikatlashtirish to‘g‘risidagi hujjatlarning nusxalari to‘liq yoki sertifikatlashtirish sxemasida ko‘rsatilgandek aks ettirilishi kerak; 
  • Hujjatlar, risolalar yoki reklama prospektlari kabi axborot vositalarida o‘z mahsulotini sertifikatlashtirishga havola berishda buyurtmachi sertifikatlashtirish organi tomonidan belgilangan yoki sertifikatlashtirish sxemasida ko‘rsatib o‘tilgan talablarga rioya qilishi kerak; 
  • Buyurtmachi muvofiqlik belgisidan foydalanishga nisbatan sertifikatlashtirish sxemasi tomonidan aytib o‘tilgan barcha talablarga, hamda mahsulot to‘g‘risidagi maʼlumotlarga doir talablarga rioya qiladi;

  • Buyurtmachi sertifikatlashtirish talablariga rioya qilishga tegishli va unga maʼlum bo‘lgan barcha shikoyatlar to‘g‘risida yozuvlar olib boradi, ushbu yozuvlarni sertifikatlashtirish organiga uning rasmiy talabiga binoan taqdim qiladi: 
    • 1) bunday shikoyatlarga va sertifikatlashtirish talablariga rioya qilishga taʼsir qiluvchi, mahsulotda aniqlangan har qanday kamchiliklarga doir tegishli choralarni ko‘radi; 
    • 2)       qilgan harakatlarini hujjatlashtiradi. 
  • Buyurtmachining sertifikatlashtirish talablariga rioya qilish imkoniyatlariga taʼsir etishi mumkin bo‘lgan o‘zgarishlar to‘g‘risida buyurtmachi darhol sertifikatlashtirish organiga xabar beradi.

  • Apellyatsiya quyidagi hollarda berilishi mumkin:

  • -buyurtmani ko‘rib chiqish yoki mahsulotga muvofiqlik sertifikatini berishni rad etish;
  • - sertifikatning amal qilishini bekor qilish yoki to‘xtatib turish.

  • Shikoyatlar Organ faoliyatidan norozilik bildirilgan hollarda beriladi. Shikoyatchi organga shikoyatning mohiyatini ko‘rsatuvchi rasmiy xat taqdim etadi.

    Shikoyat yoki apellyatsiya qabul qilingandan so‘ng, organ shikoyat yoki apellyatsiya uning sertifikatlashtirish faoliyatiga tegishli yoki yo‘qligini aniqlash uchun uni ko‘rib chiqadi va tasdiqlansa, ko‘rib chiqish uchun qabul qiladi.

    Sertifikatlashtirish organi Shikoyatchi yoki apellyatsiya shikoyatini qabul qilganligi haqida xabar beradi.

    Organ shikoyat yoki shikoyat bo‘yicha qaror qabul qilish uchun barcha zarur maʼlumotlarni (imkon qadar) to‘plash va tekshirish uchun javobgardir.

    Organ apellyatsiya jarayonining natijasi va tugaganligi to‘g‘risida apellyatsiya yoki shikoyatchini rasmiy ravishda xabardor qiladi.


    Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
    • Image
    • SKU
    • Rating
    • Price
    • Stock
    • Availability
    • Add to cart
    • Weight
    • Dimensions
    • Additional information
    Click outside to hide the comparison bar
    Compare